czwartek, 1 maja 2014

Emes zaczyna rysować

Witam,

Zdecydowałam się założyć bloga o moich zmaganiach z ołówkiem, węglem, pastelami, kredkami i farbami.

W związku z tym, że to pierwszy post to naszkicuje trochę obraz mojej osoby.

Mam na imię Magda Sara. Mówią do mnie Sara.  Mam 24 lata. Zaczęłam rysować w wieku około 14 lat. Trwało to kilka miesięcy i przestałam na 2-3 lata. Następnie znowu na jakiś czas złapałam ołówek i odłożyłam po paru rysunkach. Słomiany zapał był z uwagi na sytuacje życiowe i bycie typowym zodiakalnym bliźniakiem, który lubi zaczynać i nie kończyć. Aktualnie od Stycznia tego roku rysuję regularnie. Ćwiczę, bo to jest najważniejsze. Nie mam talentu, po prostu dużo czytałam, ćwiczyłam i uczyłam się od innych.

Dotychczas rysowałam tylko ołówkami. Ostatnio zakupiłam kredki akwarelowe, których wciąż się "uczę". Co jakiś czas rysuję węglem i maluję farbami ale jednak z ołówkiem się zaprzyjaźniliśmy i nie rozstajemy się na dłuższy okres.

Dla porównania moje prace kiedyś (kliknij w podpis zdj. żeby powiększyć):

Ja (2005r)
Praca 1 (2008r)
Praca 2 (2008r)


i prace z tego roku (kliknij w podpis zdj. żeby powiększyć):

Hade (Alkopoligamia.com)
Wdowa
 (Alkopoligamia.com)
Dj Hubson (Alkopoligamia.com)
Theodor (Alkopoligamia.com)
Ten Typ Mes (Alkopoligamia.com)
Marcin (Orbit)
Dj Black Belt Greg
 (Alkopoligamia.com)
Stasiak
(Alkopoligamia.com)
Mada (Alkopoligamia.com)
Na tą chwilę to tyle.
Pozdrawiam i zapraszam przynajmniej raz w tygodniu na kolejne prace, postępy i moje obserwacje dot. rysunku :)